Wednesday, December 5, 2012

Bosan Makan Nasik...Nie Lah akibatnya~~


Tadaaaaa!!!!




Ni lah akibat malas makan nasik..
Malas makan nasik kite makan mee kari..
harharhar...
Ni mee kari yang den masak semalam..
resepi die...
senang sangat..resepi campak2 je..
bahan-bahan yang aku gune..bawang putih,bawang merah, serbuk kari ayam/daging,cili kering, santan
yang paling penting dan penyedap kari adalah udang ngan sotong..
tapi kalo nak letak ayam daging pon bole..
tapi aku kalo mee kari suke seafood lagi..sebab lagi sedap..
nak letak seafood semata pon bole..lagi sedap..
tapi wat setakat bajet je la..
ni aku wat makan untuk 3 orang makan ye..ade la balance sket..kalo nak pedas letak la cili padi last skali tu..
aku rase nak makan spaghetti carbonara la..puas cari resepi asli ni..
aku tak nak resepi yang instant tu..tak kick kata orang..
okey la..nanti kalo aku dah jumpa resepi asli carbonara..aku masak nanti aku post kat blog yew..
hewhewhew..
Lots of love
winkwinkwink~~~

No comments:

Post a Comment