Saturday, September 26, 2009

YeaY!!!!Hari Raye...sume orang gumbire....

YeaY!!!
Selamat Hari Raya..
Hari suci mulia...
kepada muslimin muslimat...
semoga berbahgia...
cewahh..nyanyi lagu raye....
hehehe..
cite psl raye nie...
sblm raye aku dh cabut awl2...
2ari ponteng klas..
hiks3...
tp...
bukan sesaje aku nk ponteng...
tket bas dh abis..
terpakse bli gak...
kalo x...
xblk raye la aku nnt...
actually ade je tket bas tmbhn...
tp mls nk tgu...
kang aku tgu kang...
abis tket...
raye kt shah alam la aku nnt...
ngan moto DAP aku tu...
hehehe...
kalo kt kelantan raye pose ni xmeriah sgt...
kalo meriah pn meriah ngan kete2 anak perantau yg blk kg...
kalo cuti seminggu...
semingu 2 la kete2 byk kt ats jln raye...
dari kul 10 smpi la kul 8 kete bersusun kt atas jln...
aku ade amik gmbr ngan video...
nnt aku tnjuk kt korg...

ni gmbr kt higway umah aku...
kalo ari biase...
dlm 2 3 bijik kete je...
yg jd sesak tu sbb traffic light ni die punyer timing pendek...
sbb timing pendek...
tu yg kete bersesak2...
aku ade vdeo...
tp xleh nk upload...
xtau nape...
kang kalo dh leh upload aku update citer aku...
actually ade byk lg..
nnt aku cite lg..
to be continued....

No comments:

Post a Comment